5 greičiausi traukiniai pasaulyje

5. „Talgo 350“, 217,4 mylių per valandą, Ispanija

Ispanijos greitaeigis traukinys „Talgo 350“, jį valdo valstybinė geležinkelio įmonė. Šis greitaeigis traukinys gali pasiekti maksimalų 217,4 mylių per valandą greitį. „Talgo 350“ kursuoja tarp Madrido ir Barselonos.
Šiame traukinyje yra dvi dalys, kuriose sėdi mašinisrai ir 12 dalių, kurios yra skirtos keleiviamas. Ispanijoje jis taip pat žinomas kaip „Pato“, pavadintas dėl savo priekio, kuris panašus į anties snapą. Šis išskirtinis „Talgo 350“ dizainas yra pritaikytas valdyti slėgio bangas.
„Talgo 350“ traukiniuose sėdimos vietos suskirstytos į keturias klases – „Club“ klasę, „First Class“, „Bistro“ klasę ir „Coach“ klasę. Visose „Talgo 350“ klasėse yra patogios sėdimos vietos su kojų atramomis. Keleiviai taip pat gali naudotis vaizdo, garso prietaisais prie kiekvienos sėdynės. Taip pat yra realiojo laiko informacijos skydeliai tiek vagonų komplektų viduje, tiek išorėje.
Pagrindinės savybės:
Didžiausias greitis: 217.4 mylios per valandą
2 vairuojami vagonai
12 keleivinių vagonų
Pagrindinės klasės – klubo, pirmoji, restoranėlio ir trenerio klasė
Realaus laiko informaciniai skydai ant vagonų.

4. „Siemens Velaro E / AVS 103“, 217,4 mph, Ispanija

„Velaro E“ yra ispanų „Velaro E“ greitaeigių traukinių versija, kurią sukūrė Vokietijos inžinerijos įmonė „Siemens“. Ispanijoje „Velaro“ traukiniai vadinami AVS 103. „Velaro E“ kursuoja tarp Barselonos ir Madrido.
„Velaro E“ važiuoja maksimaliu 217,4 mylių per valandą greičiu. „Velaro E“ traukiniai keleivius iš Barselonos į Madridą gali nuvežti vos per 2 valandas ir 30 minučių. Bandymų metu „Velaro E“ pasiekė maksimalų 250,84 mylių per valandą greitį.
Ispanijos nacionaliniai geležinkeliai užsakė greitaeigius „Velaro E“ traukinius 2001 m. Jie pradėjo šią greitaeigių traukinių paslaugą 2007 m. birželio mėn. „Velaro E“ turi aštuonis keleivinius vagonus ir 404 sėdimas vietas.
Pagrindinės savybės:
Didžiausias greitis: 217.4 mylios per valandą
8 keleiviniai vagonai
Iš viso 404 vietos
Važiuoja tarp Barselonos ir Madrido

3. „AGV Italo“, 223,6 mylių per valandą, Italija

„AVG Italo“ yra greičiausias traukinys Europoje. Šio greitaeigio traukinio maksimalus eksploatavimo greitis yra 223,6 mph. Tačiau pradinio bandymo metu, 2007 m., AVG traukinys užfiksavo rekordinį greitį – 356,6 mph. Prancūzijos gamybos įmonė „Alstom“ pastatė šį traukinį. 2008 m. Italijos bendrovė „Nuovo Trasporto Viaggiatori“ (NTV) užsakė 25 AVG traukinius iš „Alstom“ už 650 milijonų eurų.
„AVG Italo“ pradėjo teikti paslaugas 2007 m. balandžio mėn. Jis veikia tarp Romos ir Neapolio. „AVG Italo“ traukinių keleiviai gali keliauti tarp šių miestų (atstumas – 140 mylių) vos valandą.
„AVG Italo“ turi puikią ekologišką struktūrą, 98% jos dalių yra perdirbamos. „AVG Italo“ turi 11 vagonų. Vietos suskirstytos į tris klases – „Club“, „Prima“ ir „Smart“. Visos trys „AVG Italo“ klasės siūlo reguliuojamas odines sėdynes, tiesioginę televiziją ir nemokamą bevielį internetą.
Pagrindinės savybės:
Didžiausias greitis: 223,6 mylios per valandą
Kelių klasių traukinys
Ekologiškas dizainas
98% perdirbamumo lygis
11 vagonų
Pagrindinės klasės – klubinė, prima ir išmanioji klasė
Reguliuojamos odinės sėdynės
Nemokamas wiFi interneto ryšys

2. Harmonija CRH 380A, 236,12 mylių per valandą, Kinija

Kinijos geležinkeliai „Harmony CRH 380A“ yra antra greičiausiai veikianti traukinių tarnyba pasaulyje. Komercinių tarnybų metu šis elektrinis, daugiapakopis traukinys gali pasiekti maksimalų 236,12 mylių per valandą greitį. Tačiau pradinių bandymų metu buvo nustatytas rekordinis greitis – 258,58 mph. 2010 m. spalio mėn. Kinijos geležinkeliai „CRH 380A“ traukinius pradėjo reguliariai eksploatuoti maršrutu Šangai – Nandzingas.
„CRH 380A“ greitaeigiai traukiniai, pagaminti CSR „Qingdao Sifang Locomotive and Rolling Stock Company“. CRH 380A turi mažo svorio aliuminio lydinio kėbulą ir žuvies galvos formos priekinį vagoną. Ši neįprasta traukinio konstrukcija gali sumažinti aerodinaminį slėgį važiuojant. „CRH 380A“ vagonai taip pat visiškai neperduoda vibracijos.
„CRH 380A“ traukiniai vienu metu gali gabenti 494 keleivius. Kiekvienas keleivis gauna skaitymo lempą, maitinimo lizdą ir elektroninį ekraną. Šalia vairuotojo kabinos yra ir VIP apžvalginė dalis. Tai matomas važiuojančio traukinio vaizdas. Vienas visas „CRH 380A“ vagonas skirtas patiekti keleiviams maistą ir gėrimus.
Pagrindinės savybės:
Didžiausias greitis: 236,12 mylių per valandą
Kelių vagonų traukinys
Žuvies galvos dizainas
Vagonai be vibracijos
Iš viso 494 vietos
VIP apžvalginė dalis
Vienas visas vagonas, skirtas patiekti maistui ir gėrimams

1. Šanchajaus „Maglev“, 267,8 mph, Kinija

Šanchajaus „Maglev“ yra greičiausias traukinys pasaulyje, kurio maksimalus darbinis greitis yra 267,8 km / h. Šią paslaugą teikia Šanchajaus „Maglev Transportation Development Co“. Šanchajus „Maglev“ veikia greitosios Šanchajaus magnetinės levitacijos linijoje. „Maglev“ yra magnetinės levitacijos santrumpa – objekto sustabdymas arba plūdrumas magnetiniu lauku.
Skirtingai nuo įprastų traukinių bėgių, Šanchajaus „Maglev“ neturi rato ir jis plūduriuoja magnetiniame lauke, esančiame tarp traukinio ir bėgių. Šis galingų magnatų elektromagnetinis traukimas leidžia traukiniui skristi per bėgį, nes nėra kontakto tarp traukinio ir bėgių.
Šanchajaus „Maglev“ savo maksimalų greitį, 267,8 mylių per valandą, gali pasiekti vos per 4 minutes. Šanchajaus 18,95 mylios ilgio „Maglev“ linija yra vienintelė komerciškai valdoma maglevinė linija pasaulyje. „Siemens“ ir „ThyssenKrupp“ įmonės pastatė Šanchajaus „Maglev“. Šanchajaus „Maglev“ viešoji tarnyba pradėjo veikti 2004 m. sausio 1 d.
Jis veikia tarp Long Yang Road ir Pudong tarptautinių oro uostų. Šanchajaus „Maglev“ užtrunka tik 7 minutes ir 20 sekundžių, kad užbaigtų visą kelionę. Bendras traukinio keleivių skaičius yra 574. Be to, traukinys važiuoja kas 15 minučių. Kelionė kainuoja 8 USD, o VIP bilietas – 16 USD.
Pagrindinės savybės:
Didžiausias greitis: 267.8 mylios per valandą
Pagreitis: nuo 0 iki 267,8 mylių per valandą
Nėra rato
Tik komerciškai valdoma
Važiuoja tarp Long Yang Road ir Pudong tarptautinio oro uosto
Iš viso 574 vietos
8 USD už įprastą bilietą
16 USD už VIP bilietą